Yine büyük bir organizasyonda karşınızdayız. Maç'a saatler kala nefesler kesildi, B Takımı psikolojik savaşı başlatmış oldu.
Arkadaşlar kaleyi 10 dk aralıklarla bir kişi devralacak. Artık maçın atmosferine uygun olarak sırayla kimin geçeceğine karar veririz. Kalede Gökhan'la başlamakla ilk 10 dakika içinde kalede de geçit vermemeyi ve vurucu timimizle gollerimizi atarak maçı daha ilk 1o dakikada bitirmeyi planlıyorum. Dilhunu topla buluşturmamız yeterli olacaktır kanısındayım.
Bu arada AlperT'ye de gönderme yapmadan duramıycam, benim gönderdiğim kadroyu es geçerek kendi takımına kelimenin tam anlamıyla yıldızları toplayarak, bize de sadece Dilhun'u vererek masada 1:0 öne geçmiştir. Ama Baysın dediğim gibi itiraz yok biz sahada kazanırız, biz bu maçı alırız.
2 comments:
Nazımcım iyi niyetine hayranım ama zevk alıncak bir dağılım değil bu. Yani neye göre bu takımı aldın anlamaıyorum. Savunma deli gibi koşup maçı 1 farkla kaybetsek sence ne kadar zevkli olur bu maç. 7-8 fark yesek ne kadar zevkli olur. Çoğumuzun idman eksikliği var, herkesin dili dışarı düşecek. Güvendiğin Dilhun 30.,40. dakikalarda yavaşlıycak, çünkü onu savunmada hırpalayan alpert, hüsam ve cü gibi ejderin 3 atlısı bekliyor olacak. Onlara rağmen eminim dilhun o kalaye 3-4 tane gol bırakacaktır ama onların ileri oyuncuları ile aşık atacak savunmaya biz sahip değiliz. Uğuru geri koymuşsun, dilhun'u feda etmişssin. Onların savunmasına bir kere iki hızlı adam lazım, yani Uğur ve Dilhun ilerde olmalı. Gökhan ben serdar geride kalsak bile bize çakılı adam lazım...gökhan geride kalmaz, antremansız, serdar da ileri çıkıyor, süleyman yorgun yani 20 dak içinde bu 3 oyuncu yürümeye başlayacak. biz ise savunmada tuncay antremanlı, en çok koşan adam, cü, enerji depolamıştır şimdi o hemde topçu, alperg tekniğini deparlarını iyi biliriz, ile ne kadar çarpışabiliriz. Bir de kalecimiz olacak. Ben antremanlıyım ama bu 3 lüye karşı bende ağır kalıyorum, teknik sıfır. Gürhan, tuncay yada alperg den biri bize gelsin.
Baysın olmazsa ben defansa geçerim Uğur ileri geçer olur biter. Büyütme olayı. Ben de biliyorum 5ci saniyede yorulmuş olucam ama ölürsem sahada ölürüm misali son damla kanıma kadar savaşacam :)
Post a Comment