Goller:Yavuz(1) M:mükemmel sıfırdan, kendisi de görememiş, kalede Gürhan, Onur(2),Mücahit(1),Göksal(1) | Gürhan(1),Cüneyt(2), Turan(1),Gazi(1),Serkan(2) |
Barış Peker'le özel röportaj : Defanstan kaptığım topu alıp rakip oyuncuları bir bir geçip gol atma hayalimi gerçekleştireceğim, bunu yapmadan askere gitmem.
barispeker : blogun edresi ne idi? balayev : http://www.intertech-weekly.blogspot.com/ bu haftaki yorumu sen yazsana barispeker : yok ben tarafsız yazamam kendimi yazarım sadece rüzgar gibi esti balayev : sorun değil ne yazarsan yaz barispeker : fıtrına olup herkesi önüne kattı... bir ayağı pasifikte diğeri atlantikte idi Sent at 10:16 AM on Friday balayev : Genel olarak kimlerii iyi buldun? barispeker : gazi fena değildi yavuz çabaladı balayev : iyi niyetliydi diyosun barispeker : diğerleri normal oyunları birde şey adını unuttum muhasebeden balayev : Göksal barispeker : o bu sefer çok çabaladı koştu diğer maçlarda çok koşmuyordu balayev : :) barispeker : fizik kullandı eskiden kırılgan oynardı balayev : Gürhanı nasıl buldun, sence kaleden çıkmamalımıydı? barispeker : serkan saktlandı başka çare yoktu ama yinede kötü değildi eski haline göre birkaç gol kaçırdı ama yinede sağlamı sağlamdı balayev : Kaspa geri döndü diyorlar, Alper Turanın Yavuzla çarpışma sahnesini anlatır mısın? pardon kasap diyecektim barispeker : onu görmedim ama yavuz kısa süreli hafıza kaybına uğradım dedi balayev : :) Yavuz diyor ki kamyon çarptı barispeker : :) balayev : maçın kader adamı, hani derler ya MVP - Most Valuable Player kimdi? barispeker : bilmem oyle kimse öne çıkımadı ama gazi kötü oynasa idi zor kazanırdık ama en iyimiz değildi balayev : Takım oyunu diyorsun, iyi organize olan kazandı barispeker : bu mantıkla herhangi birimiz kötü oynasa aynı şey yine söylenebilir. evet balayev : Gazide son zamanlarda bir çıkış var Dengeleri o belirliyor barispeker : evet :) balayev : Peki sen kendi oyunun beğendin mi? barispeker : ben iyi defans yaptım ama bazen gaza gelip hepsine çalım atıp gol atmak istedim böyle bir hayalim var yapamadım ve topu kaptırdım balayev : :) Karşı takımda oynamış olsaydın sonuç ne olurdu? barispeker : ben her halükarda bu soruya benim oynadığım takım kazanırdı cevabını veririm aksi takdirde sahaya çıkmamaın bir anlamı olmaz balayev : Kazanmak için çıkıyorsun sahaya, sende kendim gördüm, benim veliahtımsın barispeker : :) tabi asıl "kazanmak" tek hedef değil asıl yok orda savaşmak zevk almak koşmak yorulmak adrenalin salgılamak balayev : Football is passion, love, joy , fight , run, feel Sence de bu doğru değil mi? barispeker : exacly nasıl yazılır. balayev : exactly barispeker : o yea balayev : Kamera şakası :) Hocam röportaj için sağolasın söylemek istediğin başka bişey var mı? barispeker : rica edrim son olarak şunu söyleyebilirim balayev : sansür yok söyle bakalım, duysun hayranların seni barispeker : "defanstan kaptığım topu alıp rakip oyuncuları bir bir geçip gol atma hayalimi gerçekleştireceğim bunu yapmadan askere gitmem balayev : bu başlık olsun bence :) barispeker : ok:)
P.S. Bu arada 5 kafa golü atılarak ayrıca Alper Gören de ilk kez gol atamayarak halısaha rekorları kırılmış. . |
1 comment:
Yavuz'dan yediğim gol güzel goldü ama Sıfır'dan değildi... Ayrıca topa deydim ancak oldukça hızlı olduğu için çelemedim...
Gürhan
Post a Comment