Tarih : 28.08.2008
Saat : 19:00-20:00
Seyirci : N/A
Yorum:
TWO SIDES, ONE BEAUTIFUL GAME, PRICELESS! Intertech'de artık futbolun kalbi burada atacak. Tek tıklamayla takım kadroları, istatistikler, goller hepsi burda.
Buzlu Bademciler
Gürhan *** Toptan korkmaması haricinde pek kalecilik vasfı taşımıyor :) Maç boyunca çenesi durmadı, devamlı dafansı geri çağırdı, belki de bu sayede defansta pek sıkıntı çekmediler. Topu oyuna sokma konusunda özürlü.
Alpert ** Top ayağına yakışmıyor. Top ayağına geldikten genelde "Pardon Gözüm" le biten cümleler eşliğinde topu alakasız yerlere gönderiyor. Her ne kadar 30undan sonra tekniği geliştirmek zor olsa da, çuvalla para kazandığı için iyi bir antrenör eşliğinde az da olsa eğitilebilir. Arasıra Rotasyona kurban gitmeli.
Mustafac ** Ayakları yere sağlam basmadı, istediklerini yapamadı, ama İzzet'ten top isteyip durdu :) Arkadan Alper abisi devamlı uyardı kendisini, özellikle "Koş Mustafa koş, güzel yere koş, gol yerine koş" maçta akılda kalan nadir olaylardan.
İzzetE *** Maça hızlı ve istekli başladı, Serdar olmayınca liderliğe soyundu meziyetlerini sergilemeye çalıştı. Saymadım ama 30'da 5 gibi kötü bir orana rağmen şuta yönelmesi diğer boşta kalan arkadaşlarını homurdandırdı. Yine de hucumu hareketlendirdi. Enerjisini ekonomik kullanamadı.
Serdarm ** Defansta yerini kaybetmedi, zaman zaman kritik toplar kesti. Topsuz oyunda daha iyi.
SerhatA **** Bu maç diğer maçlara göre çok daha iyiydi. DMC mevkiinde rakiplerine aman vermedi, her topa bastı, topla çok oynamayarak doğrusunu yaptı. İzzet'in özellikle Oğuzhan'ın ayağına top geldiğinde "Ona hemen bas" uyarısını dinleyip rakibin en önemli silahını etkin kullanmasını engelledi. Çenesi geçen haftalara göre kapandı, ama biraz daha dikkat.
Memin ** Geçen haftaya göre maça daha hazırdı. Maçtan önce bana verdiği gol sözünü tuttu ve okunu fırlattı :) Ama yine maç sonlarında eller dizlerdeydi.
Çekirdeğe Talim Edenler
Uğurs *** Defansta iyi toplar kaptı ama çok pas hatası yaptı. Kondisyonu olan ender adamlardandı. Jöleli saçları göze batmaya başladı :)
Uğurb *(?) Geçen hafta torpilli olarak 4 yıldız şımartmış kendisini, sahada hiçbirşey yapmadı. Tek top yerine topu kontrol etmeye kalkınca takıma hep takoz oldu. Rotasyon.
Serkan ** Forvette daha iyi iş yapar diye düşünülüyordu ama tısss. Rahat pozisyonlarda telleri dövdü, birebirlerde 1/3'ü aldı. Kilo fazlalığı oyununu etkiliyor, dikkat etmesi lazım, rotasyon uyarısı alabilir.
Hüseyin ** Kaleye çok şut çekildi ama Gürhan'ın dediği gibi Shots On Goal 6-7'de kaldı anca. İlk topu içeri alması yakışmadı.
Oğuzhan **** Kötü başladı ama sonra toparladı, Serhat'ın presi ve takım arkadaşlarının statik oyunu onu çaresiz bıraktı ama yine de çok uğraştı. Hücumda birşeyler yapmaya çalışan tek kişiydi. Bencillikten uzak stili ve bileklerine hakimiyeti izlerken keyif veriyor. Gollerdeki takipçiliği ve klas vuruşları da cabası.
Nazım * Para cezası bile verilebilir. Geçen haftayla alakası yoktu, ayakta duracak hali yoktu, zaman zaman yorgunluktantopun gelmeyeceği yerlere deplase oldu. Boyun devrilesice, doğrudan rotasyona.
Baysın ** Henüz eski formuna kavuşamadı, oyuna pek konsantre değildi. Topla daha az oynayarak oyun kurucuyla topu biraz önce buluşturması gerekir. Serhat kadar olmasa da o da seviyor konuşmayı. Mutlaka Serhat ile ağız dalaşına girecek ileriki maçlarda.
Esentepe Emekçileri
Hüseyin(****): Serdarın sert şutlarında başarılıydı. Gollerde hatası yoktu. Dalga dalga atak gelmediği için devleşemedi ve 5 yıldız alamadı, daha güçlü rakipler karşısında devleşme potansiyeli yüksek.
Serkan(****): Defanstaki görevini eksiksiz ifa edip attığı füzelerle taraftarların(ben ve 8:15-9:15 maçı tayfasının) sevgilisi oldu, zaten maçtan sonra da o tayfadan Hulki ile Sortie de çılgınlar gibi eğlenmiş. Maçın sonrasındaki kondisyon yetersizliği 5 yıldızdan etti kendisini.
Balayev(*****): Maçtaki tek yabancı, genç yaşına rağmen Halısaha liberosunun nasıl olması gerektiği konusunda abilerine ders veriyor. Görev bilinci olmayan, sahada devamlı yerini kaybedenler otursun izlesin.
Sennar(****): Kanadını hatasız olmasa da iyi savundu. Fener'de Gökhan&Kazım olayında ki gibi önündeki MustafaE'den yardım görmediği için ileri çok çıkamadı. 4-5 maçta bir attığı Jeneriklik gollerden birini daha attı. Ama bir Emekçi olarak Emperyalist kışkırtmalara karşı daha sakin bir duruş sergilemeli.
MustafaE(*): Esentepe'nin zayıf karnı. Koşan, mücadele eden takımda yürüdü, genelde topu ezdi ve maç boyu boş olmamasına rağmen burda boştum diyip durdu. Kötü bir sonuçta günah keçilerinden olacaktı ama galibiyette arada kaynadı. Rotasyonda değişmesi gerekir.
Sinan(**): Eski deparlarını ve kontraataklarını göremedik. Stresi oyunu etkiledi sanırım, gününde değildi.
Oğuzhan(*****): Tam bir Emekçiydi sahada, Emperyalizmin temsilcilerini ipe dizip çaresiz durumda bırakarak fileri havalandırdığı sırada benim kadar Küba ve Bolivya'daki kardeşlerimiz de gururlandı. Maçtan sonra Oğuzhan'ın Çin'in BeijingEmekspor takımına beni alın diye haber gönderdiği ve Shing Thao'nun çalıştırdığı takımda oynamak bana gurur verir dediği öğrenildi.
Kapitalist Zümre
Özkul(***): Kapitalistlerin oyununa gelmiş eski bir emekçi. 2-3 golü boy dezavantajından yedi, sürekli oynatılırsa çok daha iyi olacak.
Serdar(?): Futboldan anlamadığım için yorumlayamıyorum.
İzzet(*): Kumaşı iyi ama nerede oynadığını ve ne yapmak istediğini anlamadık. Takımın beyni Serdar'a karşı; ben de oyun kurabilirim, aldığım topu sana vermem gerekmiyor diyerek basit oyun yerine çok top ezdi. Gereksiz ileri çıkışlarında, Serdar, onun ve Serhat'ın boşalttığı alanları doldurmak için geride oynamak kaldı çoğu zaman ve o sebepten Serdar'ın da verimini düşürdü. Maça 19:16' da gelerek ayrıca maç öncesi gözlerin otopark girişinde olmasına ve dudaklarda mırıldanmalara yol açtı.
Dede(****): Asker dönüşü performansını yavaş yava kazanıyor, yere sağlam basıyor ama driplinglerde ve uzun toplarda henüz zayıf. Hızlanması göbeğe ve yaşa bağlı olarak eskisi gibi olmayacak artık. Aslen bizden olduğu için 4 yıldızı kaptı :)
Serhat(*): Maçlarda oynaması istenmeyen kişilerden. En başta çok konuşuyor, takım bilinci yok, nerde oynadığını ne kendisi ne de biz anladık. Fair play den haberi yok. Ortamı geren sert girişleri sonrası yaptığı faullerden sonra yada herhangi bir şekilde oyun durmasından sonra çenesi birleşmedi. Kendi takımını bozmakla kalmayıp karşı takımı da gerdi. Bu şekilde kadroya alınmamamlı, ileriki maçlarda muhakkak kavga çıkacaktır aksi takdirde. Kesin rotasyon.
Moran(*): Maçtan keyif almaya çalışıyor, elinden geleni yapmaya çalışıyor. Ama 2-3 haftada bir gelip diğer arkadaşlarına yer açması gerekiyor.
MEmin(*): Prens edasıyla sahada dolandı :) Başta gol aradı sonra orta sahaya çekildi, maçı en geride kesilmiş bir vaziyette top ileride iken çömelerek izledi.